Chalu' mi ché Maurich.

L'Zeb éto pas bien d'in ch'tête inch momin, i m'a di: prend l'bousin, si t'a invi d'parler aux gins t'prive po, vl'à l'mulot...
J'avo pas trop l'habitud' d'l'internet ed' tout ché machins électroniq', mais pour l'coup j'va quin mêm' écrire queq'chose. L'Zeb ché s'voisin, un l'aimo bien ichi, mais j'sais pas trop s'que vous avez mi d'in ch'têt' ed'puis queq'temps, i décaroche. Chi tu vins faire un tour ichi, ach'gardin ça va toudi êt' clair à tes zieux. Ché pu un gardin qu'il a, chez un terrain vagu'. Gardin bio, par chi, gardin bio par là, t'in au final t'a pu q'des mauvaich'herbes. Comme ché vous qui lui avo mi ch'brin d'in l'tête les hippies, j'va quin mêm' vous dir' à vous zot' ch'que j'in pense ed'tout cha.

L'Zeb il est d'el'ville: faut po li mettre ché truc din l'têt' ed'permacultue tout cha...

Ichi quin t'a del'limaces din tes chalades, ti met del'bleu à cha gueule, t'atin pô qui t'bouffe tout.
In n'est pô dans ch'Larzac ichi à finquer de l'drogue in bouffant ch'fromage ed'chèvre.
Faut qu'vous zarétiez avec vos trucs ed'parigots zinzins. In minge pas des pichenlis ichi, ché pour el'lapin chà.

Cha fait chinquinte ins qu'in fait com'cha, in va pas chinger pour vous zot' !
Faut pas vous laicher imbobinner vos têt' par ché conneries d'politicars qué croyo nouz'apprindre à nous zot, commin qu'on fait pour faire pouché ché patates.
L'zeb i ch'ésquinte chin dos avec el'groé dans ché ringées, pi ch'motoculteur y pourri din l'hangars pindint ch'temps lo.

'Fin bref, faut arrêter ché chalades et laiché ché gins s'occuper des leurs.
J'dis cha gintillement, mais l'prochaine foué ch'ré pas auchi doux.

In n'est gintil d'in l'nord, mais faut pas nin plus dire d'n'importe koua.
In n'est pas des babaches n'in plus, in n'a chu ch'démerder chin vous quand ché boches i z'étos là.

Foutez'y la paix à ch'Zeb.

J'regardais vos trucs ed'facebook à ch't'écrin, tout vos trucs ed'gauchistes lo.
A bah j'vais vous dire un ed' truc, ché d'là merde tout cha.
El' Général de Gaulle ich' retournerai d'in ch'trou si il voyé' tout cha...
Cha fait s'in malin, mais a part'ed cha, cha a pas fait sin servich' mil'taire.
Une honte j'vous dis. Cha valé l'peine ed'faire l'Algérie quint' in voit l'génération ed'débiles qu'cha donne à ch'teur...

J'te foutrai tout cha in ligne et papapapapapapa...
Ché com' cha qu'in v'sé nouz'ot, et ch'mauvaise herbe elle r'pouchée pas.

Alors au lieu d'faire vos zinzins d'in vot' terrain vag' et planqués com' ed parigos derrière vot'télé là, allé plutôt vous bat' comme des j'hommes pour aider l'polisse à nettoyer l'républiq ed l'a racaille.

Vo' m'avez mis in boule ed'nerfs.
Bande ed'gauchiasse.

Ché Frinchais, y'parlent'aux Frinchais, pa aux zot'.

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

La permaculture c'est bio ?

Les trois petits cochons.